2008年5月5日 星期一

放假的星期一

嘿嘿~難得今日同班舊同事一齊放假,於是齊齊去左深井食燒鵝!燒鵝好味~但其他果D鵝肝鵝心鵝腸我完全唔夠膽掂,叫左碗米粉,就變左燒鵝米~ haha

and then 同兩位女士行街街。可能因為係星期一下晝行街的關係,突然感受到D阿太唔使做weekdays去shopping, high tea 既滋味~都................ 幾悶!雖然成日講話唔想做野,但其實唔係真係唔想做,只係想輕鬆D地做姐,同埋最好可以做自己想做既野!你話如果有塊地,我想將左邊建成托兒所,右邊建成老人院,可以好好照顧無依靠的老人家之餘,老人家悶悶地又可以去托兒所果邊同D小朋友玩下,幾好~ 不過講真,真係想開間老人院!我一定唔會欺負老人家,一定會代佢地既仔女或兒孫好好照顧佢地,等佢地可以開開心心過埋餘下的時間~

後尾一個人諗住去搭車返屋企時,係呢條彌敦道創興果邊綠色隧道附近,比一個高我一個頭的人擋住去路(居然高我一個頭,神奇!),話做問卷喎~行得街多的朋友通常都知呢D係sell野,所以唔好意思都好我不嬲都唔so佢地。話但佢幾狼呀,係完全唔比人過囉,我行左佢行左,我行右佢又行右喎,使唔使呀哥哥?擋兩擋佢既拍檔叫我幫下佢,話唔知會比人鬧定係乜,唉,算~五題問卷時間豪比你!點知佢又講埋D低能野,答完年年齡之後又話「E?唔似喎!」答完佢職業又話「E,咁勁?」佢個partner又搭爹:「咁你教幼、小、高邊樣?」真係滴哂汗囉!!!咁住問大約幾錢人工同埋用credit card還min 定 full pay,答完佢又話勁呀乜乜乜乜。我真係心諗:「大佬,又話快得五條問題,你講無謂野既時間仲耐過正題囉!」當然冇講出口。好不容易做完,佢又話拎埋資料就走得,咁我就梗係唔拎啦,佢又再次以佢的身軀阻擋我的去路,真係唔係講笑,不斷嘗試誇呢個障礙得都失敗,直情想調頭,後尾頂佢唔住是但啦拎份野即走,點知原來好似要去好遠!我就趁佢行入另一條路的空檔閃走左!太驚險了!好驚呀~搞到我miss左個車站都唔覺,發覺後又唔敢行返轉頭,寧願行多個站!!嗚嗚,嚇死人了!

佢地唔係咩美容院的sales,竟然係一間正正經經的銀行-Fortis!!! 我哥哥佢岩岩離開左既公司!哥~你走得好!

3 則留言:

Morca 提到...

我合名好易會同你個撈亂...
:p

有段日子我都成日食燒鵝, 但我有些許敏感,食多兩舊就起粒粒...

匿名 提到...

哇~~ 如果比著d冇咁好老皮o既人, 摌到條友仔上天啦~~
等我話比你brother聽先~

mona 提到...

morca,

或者我應該改名為Lisa?! hehe..
Morca會係你的真名嗎?


阿嫂,

係囉..經過d人都望住哂但都冇人幫我解圍囉~
Fortis唔掂呀!!!!!!!!!!!!